Solicitați despăgubiri de până la 600 de euro pentru overbooking Volotea

În ciuda eforturilor Volotea de a livra bagajele în ordine și în același timp cu proprietarii, pe unele zboruri există încă întârzieri. Atât companiile low-cost, cât și companiile de linie sunt obligate să plătească despăgubiri pasagerilor în conformitate cu Convenția de la Montreal, dacă aceștia întâmpină dificultăți cu bagajele. Convenția de la Montreal este ratificată în 132 de țări și acoperă cazurile de bagaje pierdute, deteriorate sau întârziate, inclusiv cheltuielile pentru articole de igienă și uz personal achiziționate pentru pasagerul afectat.

Faceți click aici pentru a înregistra reclamația, este gratis.

Verifică despăgubirea

Volotea, la fel ca și alte companii aeriene, este responsabil pentru bagajele la cală, indiferent dacă este vorba despre o pagubă minoră sau dacă bagajul este pierdut. În orice caz, trebuie să completați un raport PIR (raport de proprietate) la aeroport înainte de a pleca. Acesta este punctul de plecare pentru orice acțiune ulterioară în ceea ce privește compensația. Dacă ați avut doi operatori diferiți pentru două zboruri de legătură pe un singur bilet, ultimul operator este cel responsabil pentru bagaj. De asemenea, în astfel de cazuri, este foarte important să vă asigurați, înainte de zbor, că cele două companii aeriene au un acord de transfer de bagaje și că nu trebuie să vă ridicați bagajele și să vă înregistrați din nou la aeroportul de legătură.

Un lucru important de știut este că suma despăgubirii nu este în niciun fel influențată de prețul pe care l-ați plătit pentru bilet. Dacă ați plătit 20 euro sau dacă ați plătit 200, aveți dreptul în ambele cazuri la aceleași despăgubiri conform convenției de la Montreal. Volotea va încerca să reducă suma despăgubirii, deoarece nu există un minim, doar maximum de 1400EUR pentru bagajele pierdute. Acest lucru nu ar trebui să vă descurajeze să solicitați suma corectă, având în vedere că toate documentele necesare sunt disponibile, iar revendicarea sumei maxime este justificată.

Bagaj pierdut Volotea

Bagajul dvs. este declarat pierdut numai dacă nu a fost găsit în decurs de 21 de zile de la zbor. În această perioadă puteți utiliza codul de urmărire și puteți verifica sistemul de urmărire a bagajelor dacă există o actualizare a stării bagajelor dvs. Uneori, companiile aeriene nu sunt foarte cooperante în asistența pasagerilor cu probleme legate de bagaje. Aceasta se poate transforma într-o adevărată luptă pentru soluționarea reclamației. Din acest motiv vă sugerăm să faceți o fotografie valizei dvs. înainte de plecare, să vă asigurați că aveți cât mai multe chitanțe pentru articolele din bagajul dvs. și să vă cunoașteți drepturile.


Revendică acum despăgubiri de la Volotea, durează 3 minute!

Verifică despăgubirea
{ "code": "ro-ro", "file": "ro-ro.js", "domain": "www.troubleflight.ro", "date": "DD.MM.YYYY", "name": "Română / România", "country": "RO" }