Despăgubiri pentru pierderea conexiunii

Există multe motive pentru pierderea zborului de legătura însă fiecare caz este special. Vă încurajăm să ne oferiți detalii despre cazul Dvs. si vom reveni cu evaluarea șanselor de a primi despăgubiri. Folosește calculatorul nostru gratis pentru a verifica suma.

Faceți click aici pentru a înregistra reclamația, este gratis.

Nimănui nu-i place să rămână blocat la jumătatea distanței până la destinația finală, dar nimeni nu poate garanta că acest lucru nu ți se va întâmpla. Ce se întâmplă dacă pierzi zborul de legătură?

În primul rând, încercați să aflați de ce s-a întâmplat acest lucru? Ai petrecut prea mult timp la cafea? Ați întârziat primul zbor? Poate nu ați avut suficient timp pentru conexiune?

Pentru a solicita despăgubiri pentru conexiunile pierdute, trebuie să vă asigurați că aceasta s-a datorat anulării sau întârzierii primului zbor, din cauza rezervării excesive la zborul anterior sau pentru că timpul de conexiune oferit a fost insuficient. Dacă ați avut două bilete separate, prima companie aeriană nu este responsabilă pentru următorul zbor și eventual pentru conexiunile pierdute.

Exemplul 1: Un zbor Turkish Airlines de la București spre Malta prin Istanbul.

Ambele zboruri sunt pe același bilet. Zborul dvs. de la București la Istanbul a întârziat cu 2 ore și ați pierdut următorul zbor de la Istanbul la Malta. Compania aeriană este responsabilă pentru despăgubiri, ținând cont de motivul întârzierii (link).

Exemplul 2: Zbor din Verona către Atena prin Roma. Zborul Verona-Roma este operat de Alitalia. Zborul de la Roma la Atena este operat de Wizzair. Acestea sunt două bilete separate.

Zborul dvs. către Roma a fost întârziat și ați pierdut zborul Wizzair de la Roma spre Atena. În acest caz, Alitalia nu este responsabilă pentru următorul dvs. zbor operat de Wizzair și, în consecință, nici pentru conexiunea pierdută.

Important: Dacă discrepanța s-a produs din cauza întârzierii companiei aeriene, mergeți la ghișeul de vânzare a biletelor și cereți ajutor. Companiile aeriene trebuie să reprotejeze pasagerii fără costuri suplimentare. Dacă ați avut două bilete separate, verificați online alte zboruri.

Deoarece fiecare caz este diferit, vă rugăm să ne contactați pentru a vedea dacă în cazul Dvs. sunteți eligibil pentru despăgubiri..

{ "code": "ro-ro", "file": "ro-ro.js", "domain": "www.troubleflight.ro", "date": "DD.MM.YYYY", "name": "Română / România", "country": "RO" }