Politica de preț și plată

Dispoziții generale

Toți termenii acestei politici sunt descriși în detaliu și vor fi aplicați împreună cu Termenii și condițiile de furnizare a serviciilor.

Tipuri de servicii și comisioane aplicate

Toate serviciile Trouble Flight sunt oferite pe o bază transparentă de comision. Comisioanele se percep doar după câștigarea cazului cu compania aeriană, mai puțin dacă daunele sunt legate de bagaje.

Vă rugăm să consultați tabelul de prețuri și comisioane de mai jos aplicabil pentru serviciile Trouble Flight:

Categoria reclamației Comisionul după câștigul
în fața companiei aeriene

Zbor anulat

Zbor întârziat

Conexiune pierdută

Overbooking

Refuz de îmbarcare


25% din suma despăgubirii percepute la soluționarea favorabilă a reclamației

Bagaj întârziat

25euro taxă unică

Bagaj deteriorat

25euro taxă unicî

Bagaj pierdut

25% din suma despăgubirii percepute la soluționarea favorabilă a reclamației

Exemple de sume

Suma despăgubirii per categorie de reclamație

Comisionul după câștigul în fața companiei aeriene

Reclamație de zbor- 250euro per pasager

62.5euro per pasager

Reclamație de zbor- 400euro per pasager

100euro per pasager

Reclamație de zbor- 600euro per pasager

150euro per pasager

Bagaj întârziat- orice sumă a despăgubirii

25euro 

Bagaj deteriorat- orice sumă a despăgubirii

25euro

Bagaj pierdut- 1200euro despăgubire

300euro 

* Notă: Vă rugăm să consultați sumele compensației din tabel doar în scop informativ. Sumele reale pentru cazuri reale vor fi evaluate la momentul cererii.

** Notă: Dacă ați contractat serviciile noastre printr-o agenție de turism partener sau un alt partener, vă rugăm să consultați termenii și condițiile și politica de preț și de plată furnizată de partenerii noștri.

Atenţie!

Trouble Flight își rezervă dreptul de a transfera compensația imediat după primirea acesteia de la compania aeriană, dar după deducerea comisionului de 25% din suma totală a compensației.

În cazul în care, prin orice eroare, suma totală, inclusiv comisionul de 25%, a fost transferată clientului, Trouble Flight își rezervă dreptul de a solicita și de a primi comision echivalent cu 25% din compensația transferată retroactiv de client, dar nu mai târziu de 15 zile de la data cererii.

Metode de plată și rambursări

Trouble Flight își rezervă dreptul de a selecta și utiliza metoda optimă de plată / transfer. Clienții vor suporta costurile de transfer și posibilele diferențe de conversie, dacă va fi cazul. Comisionul perceput pentru cazurile câștigate este nerambursabilă și ireversibilă. Rambursările nu sunt acceptate pentru serviciile furnizate și finalizate.

Acțiuni în justiție și proceduri de proces

În unele cazuri, când companiile aeriene refuză să plătească despăgubiri și nu există niciun motiv justificat pentru a face acest lucru, vom solicita asistență juridică de la avocații noștri parteneri. În acest caz, se va percepe o taxă suplimentară de 25% din suma despăgubirii, totuși comisionul total, inclusiv taxa de gestionare percepută de Trouble Flight, nu trebuie să depășească niciodată 50% din valoarea despăgubirii.

{ "code": "ro-ro", "file": "ro-ro.js", "domain": "www.troubleflight.ro", "date": "DD.MM.YYYY", "name": "Română / România", "country": "RO" }