Politica de confidențialitate și cookie-uri

Doorify Tech S.R.L. se angajează să vă respecte confidențialitatea și să vă protejeze datele personale.

În această politică de confidențialitate „Doorify Tech”, „noi”, „noi” sau „al nostru” înseamnă Doorify Tech S.R.L., înregistrată Bd. Pipera 198/4, Bl. L1B3, Sc. 2, Ap. 15, 077191 Voluntari, Ilfov, în România cu numar de inregistrare 43484575; „Dvs.” sau „dvs.” înseamnă dvs., persoana care ne furnizează date cu caracter personal; și „date cu caracter personal” are semnificația care i-a fost atribuită la articolul 4 din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului.

Toate datele cu caracter personal sunt colectate, stocate și procesate de Doorify Tech în conformitate cu prezenta politică, cu orice legi și reglementări privind protecția datelor care se aplică Doorify Tech (inclusiv, dar fără a se limita la Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului („ GDPR ")), precum și toți termenii și condițiile de protecție a datelor din orice acord sau contract aplicabil între dvs. și Doorify Tech în legătură cu furnizarea noastră de servicii și / sau produse.

Principala instituție pentru Doorify Tech în scopuri GDPR este România (Europa).

Când vă cerem să furnizați anumite informații personale, puteți fi siguri că acestea vor fi utilizate numai în conformitate cu prezenta politică. Această politică se aplică datelor dvs. personale pe care le colectăm, le utilizăm și le prelucrăm în legătură cu relația dvs. cu noi ca client sau potențial client, inclusiv atunci când depuneți o reclamație la noi, utilizați site-ul nostru web, agenții de servicii și / sau rezultatele revendicării în utilizarea serviciilor furnizorilor terți (cum ar fi avocații, organele executive naționale, companiile aeriene și alți transportatori, hoteluri, companii de închirieri auto).

Această politică se aplică indiferent dacă utilizați serviciile sau produsele noastre ocazional, sau v-ați înregistrat pentru a utiliza oricare dintre serviciile sau produsele noastre sau ați încheiat un contract cu noi în legătură cu furnizarea de servicii și / sau produse de către noi.

Această politică intră în vigoare la „Data intrării în vigoare”, care este indicată în partea de jos a acestei politici. Utilizați „Data ultimei modificări” afișată în partea de jos a acestei politici pentru a determina când a fost actualizată ultima dată această politică. Această politică este în vigoare începând cu „Data ultimei modificări”. Ne rezervăm dreptul, la discreția noastră unică și absolută, de a modifica sau modifica această politică în orice moment. Orice astfel de modificări sau modificări vor intra în vigoare la postarea pe această pagină. Vă rugăm să verificați periodic această pagină pentru a vă asigura că sunteți de acord cu orice astfel de modificări sau modificări. Este în interesul dumneavoastră să vizitați această pagină în mod regulat pentru a examina cea mai recentă versiune a acestei politici. Dacă facem modificări sau modificări la această politică, putem, acolo unde este necesar și acolo unde este posibil, la propria noastră discreție, să vă alertăm printr-o notificare pe site-ul nostru web sau prin orice alt mijloc de notificare pe care îl considerăm adecvat. Utilizarea continua a website-ului sau utilizarea oricăruia dintre serviciile sau produsele noastre, sau achiziționarea oricăruia dintre produsele sau serviciile noastre sau furnizarea continuă de informații personale în urma oricăror modificări sau modificări ale acestei politici, va fi considerată acceptarea de către dvs. a oricărui termen de astfel de modificări sau modificări.

Accesul sau utilizarea oricăruia dintre serviciile sau produsele noastre sau achiziționarea oricăruia dintre produsele sau serviciile noastre este în întregime voluntară. Vă rugăm să citiți cu atenție această politică, deoarece accesul sau utilizarea oricăruia dintre serviciile sau produsele noastre sau achiziționarea oricăruia dintre produsele sau serviciile noastre, reprezintă acceptarea termenilor și metodele descrise în această politică, inclusiv, dar nu limitat la colectare , utilizarea, prelucrarea și divulgarea datelor dvs. personale, așa cum este descris în această politică. Vă rugăm să nu accesați și să nu utilizați niciunul dintre serviciile sau produsele noastre sau să cumpărați niciunul dintre serviciile sau produsele noastre, dacă nu sunteți de acord cu vreo parte a acestei politici.

Ce date personale colectăm?

Colectăm date personale despre dvs., călătoriile dvs., modul în care utilizați serviciile și produsele noastre și modul în care utilizați site-urile noastre web, centrele de apeluri și aplicațiile mobile, precum și aceste date personale colectate în acest mod includ, printre altele:

  • Numele și prenumele tău;
  • Informații de contact, inclusiv adresa rezidențială și / sau de afaceri, adresa de e-mail, numărul de telefon și numărul de fax;
  • Data dvs. de naștere, naționalitatea și detaliile pașaportului atunci când ne trimiteți o cerere;
  • Informații despre călătoriile dvs., cum ar fi detaliile rezervărilor dvs., itinerariul călătoriei dvs., o încălcare a zborului care a avut loc în timpul zborului dvs. aerian, detalii despre orice asistență suplimentară de care aveți nevoie și alte informații legate de încălcarea zborului dvs.;
  • Informații despre serviciile pe care vi le-am oferit în trecut, inclusiv cererile dvs. anterioare de despăgubire etc.
  • Locația dvs. geografică;
  • Informații despre utilizarea dvs. de către site-urile noastre web, inclusiv informații despre paginile pe care le vedeți;
  • Informații despre interacțiunile dvs. cu noi și angajații noștri;
  • Informațiile dvs. financiare (inclusiv, dar fără a se limita la numărul de cont bancar) de care avem nevoie pentru a va oferi produsul sau serviciul pe care l-ați solicitat și să transferăm suma compensației de la compania aeriană;
  •  Alte informații de care este posibil să avem nevoie pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din orice contracte încheiate între dumneavoastră și noi și / sau pentru a efectua sondaje și / sau oferte clienților.

Aceste date personale pot include informații pe care ni le furnizați direct, precum și informații pe care le colectăm atunci când utilizați produsele sau serviciile noastre.

Când și de ce colectăm „date personale sensibile”?

Anumite categorii de informații cu caracter personal precum rasa, etnia, religia sau sănătatea sunt considerate „informații personale sensibile” în sensul legislației aplicabile. Datele personale confidențiale vor fi prelucrate numai în următoarele cazuri:

  • ați solicitat asistență medicală specifică de la un operator, cum ar fi furnizarea de asistență pentru scaunul cu rotile sau asistență pentru oxigen sau 
  • ați solicitat o autorizație de călătorie din motive de sănătate sau din cauza sarcinii sau,
  • în caz contrar, alegeți să ne furnizați astfel de informații (sau unui furnizor de servicii, cum ar fi transportatorii aerieni, furnizorii de cazare, companiile de închiriere de mașini sau orice alte aplicabile).

Prin trimiterea oricăror date cu caracter personal care sunt sau pot fi considerate „date cu caracter personal sensibile”, sunteți de acord în mod expres că putem colecta, utiliza, transfera către terți și să transferăm aceste date în interiorul și în afara Spațiului Economic European în conformitate cu prezenta politică.

Pentru ce folosim datele dvs. personale?

Stocăm, procesăm și trimitem date personale părților pentru a vă oferi un serviciu mai bun, în special din următoarele motive:

  • Va trebui să folosim datele cu caracter personal pentru a vă îndeplini solicitarea și să vă oferim: cererea de despăgubire, să comunicăm cu companiile aeriene, să comunicăm cu agențiile naționale de aplicare a legii ale companiei aeriene în cauză, să vă reprezentăm interesele în instanță, dacă este cazul, asistență juridică oferită de terți precum avocați.
  • Pentru contabilitate și facturare
  • Pentru a îndeplini obligațiile și / sau a impune drepturile care decurg din orice contracte încheiate între dumneavoastră și noi;
  • Pentru contabilitatea internă și administrarea generală a evidențelor, care pot include, de exemplu, contabilitate și facturare, audit etc.
  • În scopuri de securitate, pentru a vă proteja datele personale stocate și / sau prelucrate de noi;
  • Pentru a ne instrui angajații despre cum să vă oferim serviciile și produsele noastre;
  • Pentru analize statistice;
  • Pentru a ne îmbunătăți produsele și serviciile;
  • În scopurile noastre generale de marketing, atunci când ne-ați notificat consimțământul dvs. pt a primi informații despre noi și despre serviciile, produsele și ofertele noastre;
  • Din când în când, putem folosi și datele dvs. personale pentru a vă contacta pentru a primi feedback cu privire la serviciile noastre și serviciile furnizorilor terți, pentru a ne ajuta să le îmbunătățim și să le dezvoltăm, precum și pentru a oferi servicii pe baza cerințelor dvs. și relații personalizate cu tine, de exemplu:
  • Să livrăm mesaje și informații despre care credem că sunt relevante și care vă pot interesa.
  • Pentru a personaliza și a adapta procesul de compensare.

Cu cine împărtășim datele dvs. personale?

Putem dezvălui datele dvs. personale (și orice date personale ale unor terți care ne-au fost furnizate de dvs.) cu:

  • transportatorii aerieni, operatorul de transport și alte terțe părți să ne îndeplinească obligațiile care decurg din orice contract încheiat între dumneavoastră și noi pentru furnizarea de servicii;
  • companii care lucrează cu noi pe baza unui parteneriat legal și transparent
  • reprezentanții noștri autorizați;
  • terțe părți:
  • dacă suntem obligați să dezvăluim astfel de informații personale pentru a ne conforma oricărei obligații sau cereri legale sau de reglementare;
  • să îndeplinească și / sau să aplice termenii oricărui acord încheiat între dumneavoastră și noi;
  • pentru a ne proteja drepturile și siguranța (inclusiv prin schimbul de informații cu terți pentru a ne proteja împotriva fraudei)
  • Legile mai multor țări impun tuturor transportatorilor să ofere polițiștilor de frontieră și altor agenții guvernamentale acces la informațiile de rezervare și călătorie și alte informații personale. Astfel, orice informație pe care o avem despre dvs. și despre călătoriile dvs. poate fi dezvăluită autorităților vamale, imigrației și guvernamentale din orice țară pe itinerariul dvs.
  • În plus, legislația din anumite țări impune transportatorilor să colecteze pașaportul și datele conexe ale tuturor pasagerilor pe un zbor și să solicite despăgubiri. Dacă este necesar, Doorify Tech va furniza aceste informații transportatorilor aerieni cu acceptarea și înțelegerea reglementărilor privind protecția datelor.

Când colectăm informații personale despre dvs.?

Colectăm informații personale despre dvs. atunci când utilizați serviciile sau produsele noastre (furnizate direct de noi sau de un alt furnizor sau operator), când ne solicitați despăgubiri și când utilizați site-ul nostru web, contactați agenții sau aplicațiile noastre mobile. Următoarele sunt exemple de când colectăm informații personale despre dvs.:

  • când solicitați și trimiteți servicii de compensare pe site-ul nostru web
  • atunci când solicitați și solicitați despăgubiri prin celelalte canale de vânzare, cum ar fi un agent
  • atunci când contactați agenții noștri de service sau reprezentanții de vânzări
  • dacă completați un sondaj pentru clienți sau lăsați o recenzie
  • dacă alegeți să interacționați cu noi prin intermediul rețelelor sociale

Cum folosim cookie-urile

Cookie-urile sunt cantități mici de date trimise de pe un server, care sunt apoi stocate pe hard diskul computerului. Putem colecta informații despre computerul dvs., inclusiv, dacă este posibil, adresa dvs. IP, sistemul de operare și tipul de browser, în scopuri de administrare a sistemului. Acestea sunt statistici care nu pot fi identificate personal despre activitățile și tiparele de navigare ale utilizatorilor noștri. Din același motiv, este posibil să primim informații despre utilizarea generală a internetului dvs. printr-un cookie stocat pe hard diskul computerului. Cookie-urile ne ajută să ne îmbunătățim serviciile și să oferim servicii mai bune și mai personalizate.

Puteți șterge toate cookie-urile care sunt deja pe computerul dvs. și puteți refuza să acceptați cookie-uri activând setarea din browserul dvs. care vă permite să refuzați setarea cookie-urilor. Cu toate acestea, dacă alegeți această opțiune, este posibil să nu puteți accesa unele părți ale serviciilor noastre. Cu excepția cazului în care ați modificat setările browserului pentru a refuza cookie-urile, sistemul nostru va difuza cookie-uri atunci când introduceți serviciile noastre, cu excepția cazului în care este necesar consimțământul dvs. informat pentru a crea cookie-uri.

Securitate, depozitare și transmisie

Ne angajăm să asigurăm securitatea continuă a informațiilor dvs. personale. Avem la dispoziție proceduri fizice, electronice și manageriale adecvate pentru a proteja și proteja informațiile personale pe care le colectăm.

Toți angajații noștri și terții care au acces la datele dvs. personale și / sau sunt implicați în prelucrarea acestor date sunt obligați contractual să respecte confidențialitatea datelor dvs. personale.

Datele dvs. personale vor fi stocate și prelucrate în sistemele noastre și pot fi, de asemenea, stocate și prelucrate de sistemele procesatorilor de date terți desemnați de noi.

Datele personale pe care le colectăm de la dvs. pot fi transferate și stocate la o destinație din afara Spațiului Economic European („SEE”). Poate fi procesat și de angajați din afara SEE care lucrează pentru unul dintre furnizorii noștri. Prin trimiterea datelor dvs. personale, sunteți de acord cu transferul, stocarea sau prelucrarea acestora. Vom lua toate măsurile necesare în mod rezonabil pentru a ne asigura că datele dvs. cu caracter personal sunt tratate în siguranță și în conformitate cu prezenta politică, GDPR și orice legi privind protecția datelor care se aplică pentru Doorify Tech S.R.L..

Retragerea consimțământului

Dacă vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. personale în orice moment, acest lucru poate însemna că nu vom putea furniza toate sau o parte din produsele sau serviciile pe care ni le-ați solicitat (exemplu: dacă ați solicitat o despăgubire mai devreme) pentru a plăti suma compensației și vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea anumitor date personale, care sunt necesare pentru a finaliza transferul, atunci nu vom putea finaliza serviciul). Vă rugăm să rețineți că, în aceste condiții, nu veți putea primi rambursarea taxelor sau banilor pe care i-ați fi plătit, cu excepția cazului în care se prevede altfel. Pe de altă parte, dacă, de exemplu, vă retrageți consimțământul pentru a vă trimite comunicări de marketing, această retragere nu va avea niciun impact asupra serviciilor furnizate.

Transmiterea informațiilor pe internet

Din păcate, transmiterea informațiilor pe internet nu este complet sigură. Vom face tot posibilul pentru a vă proteja datele cu caracter personal, însă nu putem garanta securitatea datelor dvs. transmise; orice transmisie este pe propriul risc. Odată ce vom primi informațiile dvs. personale, vom folosi proceduri stricte și caracteristici de securitate pentru a încerca să prevenim accesul neautorizat.

Link-uri către site-uri web ale terților

Site-urile noastre, serviciile online și aplicațiile mobile pot conține din când în când linkuri către și de la site-urile web ale rețelelor noastre partenere, agenților de publicitate și afiliaților. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, vă rugăm să rețineți că aceste site-uri web și orice servicii care pot fi accesate prin intermediul acestora au propriile politici de confidențialitate și că nu suntem responsabili pentru aceste politici sau pentru orice informații personale care pot fi colectate prin intermediul acestora site-uri web sau servicii. Vă încurajăm să citiți aceste politici înainte de a trimite orice date personale pe aceste site-uri web sau de a utiliza aceste servicii.

Furnizarea de informații despre altcineva

Dacă ne furnizați date cu caracter personal despre altcineva, confirmați că v-a desemnat să acționați în numele lor, să dați acordul pentru prelucrarea datelor lor personale și că le-ați informat despre identitatea noastră, această politică și scopul (ca indicată în această politică) pentru care vor fi prelucrate datele lor personale.

Cum să accesați, vizualizați, transferați și ștergeți datele dvs. personale

Vă vom oferi acces la datele dvs. personale pentru verificare, în urma unei solicitări. Dacă ne informați că datele personale pe care le deținem despre dvs. sunt incorecte sau utilizate în mod greșit, vom corecta, actualiza sau șterge aceste informații personale, după caz. De asemenea, aveți alte drepturi, precum dreptul de a ne cere să ștergem datele cu caracter personal sau să limităm prelucrarea sau să vă opuneți prelucrării și dreptul la portabilitatea datelor. Pentru informații despre cum să vă accesați datele personale și să vă exercitați drepturile, vă rugăm să contactați contact(at)troubleflight.com

Plângere, legislație aplicabilă, jurisdicție și separabilitate

Dacă această politică este încorporată prin referință într-un contract care are propria alegere a legii și a jurisdicției, atunci orice litigiu care rezultă din sau este legat de acceptarea, interpretarea sau conformitatea acestei politici va fi guvernat de legea aplicabilă a contractului respectiv.

De asemenea, aveți dreptul de a depune o reclamație la o autoritate de supraveghere stabilită în SEE. O listă a detaliilor de contact pentru autoritățile de supraveghere din SEE este disponibilă aici.

Mai multe detalii

Mai multe informații despre drepturile dvs. în temeiul GDPR pot fi găsite aici.