Solicitați despăgubiri de până la 600eur pentru anularea zborului Air France

Air France operează sute de zboruri și ajută pasagerii să ajungă în cele mai atractive destinații din lume. În ciuda efortului de a respecta programul de zboruri, totuși, o mulțime de factori pot afecta zborurile și uneori zborurile sunt anulate sau întârziate. Pentru a face traficul aerian mai punctual și mai fiabil, Comisia Europeană a aprobat regulamentul de protecție a pasagerilor aerieni numit EC261/ 2004.

Faceți click aici pentru a înregistra reclamația, este gratis.

Verifică despăgubirea

Air France este compania aeriană de pavilion a Franței și o filială a grupului Air France-KLM. Sediul central al companiei aeriene se află în Tremblay-en-France, în apropiere de Aeroportul Charles de Gaulle din Paris. Aceasta operează o flotă de peste 200 de aeronave și oferă servicii regulate de pasageri către peste 180 de destinații din 90 de țări din întreaga lume. Air France are o istorie îndelungată, care datează din 1933, când a fost fondată ca un consorțiu format din mai multe companii aeriene franceze. În 2004, compania aeriană a fuzionat cu transportatorul olandez KLM pentru a forma Air France-KLM, unul dintre cele mai mari grupuri aeriene din lume. Air France este considerată în general o companie aeriană de înaltă calitate și a câștigat numeroase premii de-a lungul anilor. În special, compania aeriană a fost lăudată pentru oferta excelentă de mâncare și vinuri, precum și pentru scaunele confortabile și nivelul ridicat de servicii pentru clienți. Cu toate acestea, Air France a fost, de asemenea, criticată în trecut pentru incidente precum grevele din 2009, care au provocat anulări de zboruri pe scară largă, precum și pentru o serie de gafe în ceea ce privește serviciile pentru clienți. A primit mai multe premii pentru cea mai bună companie aeriană din Europa, de exemplu, în 2018 a câștigat premiul "Cea mai bună companie aeriană din lume" acordat de Skytrax. În ciuda reputației sale mixte, Air France este încă o alegere populară pentru călătorii care caută o companie aeriană internațională de înaltă calitate.

EC261 / 2004 a stabilit în ce circumstanțe companiile aeriene precum Air France sunt responsabile de plata compensațiilor. Pentru categoria anulari de zboruri, valoarea compensației începe de la 125 euro și poate ajunge până la 600 euro per pasager. Air France, precum și alte companii aeriene sunt obligate să aibă o notă informativă la check-in și la casa de bilete cu privire la regulament și drepturile pasagerilor. Totuși, acest lucru nu se întâmplă întotdeauna, deoarece în acest fel toți pasagerii ar fi bine informați despre drepturile lor.

Zbor anulat Air France

Dacă vi s-a întâmplat să fiți afectați de o anulare a zborului Air France, trebuie să știți că puteți solicita despăgubiri de până la 600 euro. Nu contează de unde plecați: poate fi orice aeroport european sau non-european atâta timp cât zborul este operat de Air France. Dacă ați fost informat cu mai puțin de 14 zile înainte de zbor și motivul anulării se află sub controlul companiei aeriene, ar trebui să solicitați despăgubirea legală. Puteți citi mai multe despre anularea zborurilor aici. Regulamentul european EC261 / 2004 este cel mai avantajos regulament pentru pasageri și asigură protecția sutelor de pasageri în cazul anulării zborului. Anularile datorate Covid-19 nu se încadrează în EC261/ 2004, prin urmare nu se acordă despăgubiri în aceste cazuri, cu toate acestea, aveți dreptul de a primi o rambursare integrală sau un voucher pentru zborurile viitoare. Întrebați întotdeauna personalul Air France care este motivul anulării. Acest lucru vă va ajuta să solicitați despăgubiri și să vă verificați eligibilitatea. Air France, precum și toți ceilalți operatori europeni sunt obligați să plătească în conformitate cu EC261/ 2004. Asigurați-vă că nu acceptați oferte alternative, cum ar fi mile, puncte sau bonuri cadou, deoarece acestea vă anulează dreptul de a depune orice cerere suplimentară de despăgubire.

Dreptul la asistență Air France

Dacă Air France v-a anulat zborul, trebuie să ofere asistență pasagerilor săi, precum și cazare la hotel, dacă timpul de așteptare este de peste 8 ore în timpul zilei sau peste 6 ore în timpul nopții. În cazul în care trebuie să vă contactați rudele sau prietenii, să anulați o rezervare la hotel sau orice altceva de comunicat, aveți dreptul să solicitați gratuit 2 SMS-uri sau e-mailuri furnizate gratuit de compania aeriană. Băuturile răcoritoare sunt oferite în cazul timpului de așteptare de 2 ore.


Revendică acum despăgubiri de la Air France, durează 3 minute!

Verifică despăgubirea