Solicitați despăgubiri de până la 600eur pentru anularea zborului Swiss International Air Lines

Swiss International Air Lines operează sute de zboruri și ajută pasagerii să ajungă în cele mai atractive destinații din lume. În ciuda efortului de a respecta programul de zboruri, totuși, o mulțime de factori pot afecta zborurile și uneori zborurile sunt anulate sau întârziate. Pentru a face traficul aerian mai punctual și mai fiabil, Comisia Europeană a aprobat regulamentul de protecție a pasagerilor aerieni numit EC261/ 2004.

Faceți click aici pentru a înregistra reclamația, este gratis.

Verifică despăgubirea

EC261 / 2004 a stabilit în ce circumstanțe companiile aeriene precum Swiss International Air Lines sunt responsabile de plata compensațiilor. Pentru categoria anulari de zboruri, valoarea compensației începe de la 125 euro și poate ajunge până la 600 euro per pasager. Swiss International Air Lines, precum și alte companii aeriene sunt obligate să aibă o notă informativă la check-in și la casa de bilete cu privire la regulament și drepturile pasagerilor. Totuși, acest lucru nu se întâmplă întotdeauna, deoarece în acest fel toți pasagerii ar fi bine informați despre drepturile lor.

Zbor anulat Swiss International Air Lines

Dacă vi s-a întâmplat să fiți afectați de o anulare a zborului Swiss International Air Lines, trebuie să știți că puteți solicita despăgubiri de până la 600 euro. Nu contează de unde plecați: poate fi orice aeroport european sau non-european atâta timp cât zborul este operat de Swiss International Air Lines. Dacă ați fost informat cu mai puțin de 14 zile înainte de zbor și motivul anulării se află sub controlul companiei aeriene, ar trebui să solicitați despăgubirea legală. Puteți citi mai multe despre anularea zborurilor aici. Regulamentul european EC261 / 2004 este cel mai avantajos regulament pentru pasageri și asigură protecția sutelor de pasageri în cazul anulării zborului. Anularile datorate Covid-19 nu se încadrează în EC261/ 2004, prin urmare nu se acordă despăgubiri în aceste cazuri, cu toate acestea, aveți dreptul de a primi o rambursare integrală sau un voucher pentru zborurile viitoare. Întrebați întotdeauna personalul Swiss International Air Lines care este motivul anulării. Acest lucru vă va ajuta să solicitați despăgubiri și să vă verificați eligibilitatea. Swiss International Air Lines, precum și toți ceilalți operatori europeni sunt obligați să plătească în conformitate cu EC261/ 2004. Asigurați-vă că nu acceptați oferte alternative, cum ar fi mile, puncte sau bonuri cadou, deoarece acestea vă anulează dreptul de a depune orice cerere suplimentară de despăgubire.

Dreptul la asistență Swiss International Air Lines

Dacă Swiss International Air Lines v-a anulat zborul, trebuie să ofere asistență pasagerilor săi, precum și cazare la hotel, dacă timpul de așteptare este de peste 8 ore în timpul zilei sau peste 6 ore în timpul nopții. În cazul în care trebuie să vă contactați rudele sau prietenii, să anulați o rezervare la hotel sau orice altceva de comunicat, aveți dreptul să solicitați gratuit 2 SMS-uri sau e-mailuri furnizate gratuit de compania aeriană. Băuturile răcoritoare sunt oferite în cazul timpului de așteptare de 2 ore.


Revendică acum despăgubiri de la Swiss International Air Lines, durează 3 minute!

Verifică despăgubirea
{ "code": "ro-ro", "file": "ro-ro.js", "domain": "www.troubleflight.ro", "date": "DD.MM.YYYY", "name": "Română / România", "country": "RO" }